måndag 16 juli 2012

Lite extra mellan varven


Måndag - sista arbetsveckan!

Nu har jag inlett sista arbetsveckan innan min semester börjar. Tänker kanske inte så mycket på detta utan tar mig an de arbetsuppgifter som ligger framför mig. Ska under denna vecka förbereda mina klientkontakter på att jag ska vara borta och samtidigt skriftligen rapportera av de uppgifter som mina kollegor får "ta över" under den tid när jag är borta.
Jag har också återigen upptäckt så bra det går att förlägga många av samarbetsträffarna med klienterna utomhus eller på något annat ställe! Detta är verkligen uppskattat och funkar också mycket bättre än inne på ett varmt kontor.
Då brukar jag passa på att få bjuda på både glass och korv... och det uppskattas verkligen också!
Så idag ska jag på planeringsträff, ute på stan och med en glass i högsta hugg!
Mums för sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna min blogg