torsdag 31 maj 2012

Ledighet & Kommunjoggen

Jag har varit ledig i tre dagar och under alla ledigheter så har vi i PO-Piteå inga vikarier alls. Detta medför att vi "tar över" varandras klienter vid semestrar och andra ledigheter. Vi jobbar efter modellen att alla klienter träffar alla ombuden utifrån just detta faktum. Klienterna är nöjda och behöver inte träffa en helt ny person om deras ordinarie ombud skulle vara borta.
Nu när jag kom tillbaka så kan jag bara konstatera att allt fungerar alldeles utmärkt! Jätteskönt!

Denna eftermiddag så ska jag arbeta med lite annorlunda uppgifter. Jag har återigen fått det förtroendefulla uppdraget att få fungera som speaker vid kommunjoggen. Detta ser jag som en mycket rolig uppgift samtidigt som det också är litegrann som en "efterätt" i mitt idrottsliga liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna min blogg