tisdag 21 augusti 2012

Omstart

Hejsan!
Semestern är slut och jag började arbeta i går.
Jag upplever alltid samma känsla efter en längre ledighet:
- Detta känns overkligt, jag måste koncentrera mig för att fatta all information och allt som sägs! Ojojoj...
Men nu är jag tillbaka och redan i dag så känns det mesta mycket bra. Jag vill veta hur klienterna haft det och hur "läget är i dag".
Jag har redan hunnit träffa nya ansikten, gjort hembesök och besökt många myndigheter.

Jag har också hunnit följa med en klient till en vårdplanering som gick i rakt motsatt riktning mot vad han/hon ville.
Efter denna träff flödade klientens tårar i PO-bilen...
Det är som synes inte bara roliga saker som händer...

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka ;) Du gör ett bra jobb!!
    /Johanna

    SvaraRadera

Kommentera gärna min blogg