Eller som en klient nyss uppgivet uttryckte sig:
-"Detta är en jävla djungel!"
Men när vi får gå igenom de olika frågetecknen och vilsenheten så brukar det uppstå åtminstone en lite mindre kaosliknande situation.
Här skriver jag om mitt arbetsliv, om hur det egentligen är att arbeta som Personligt Ombud. I med och motgång. /Staffan Lundström PO-Piteå